The Sorcerer's Apprentice

Rubriken var jag tvungen att googla på. Hade inte en endaste aning om hur det stavades. eller jo, jag trodda jag hade det men jag var helt ute och cyklade...

Men, jag var på bio nu ikväll. Filmen var AAAAAAAPBRA!!! Och rolig. Lite lik Percy Jackson kanske, fast bättre. Såklart var den ordinarie biljakten med, men med magi. (Den meningen tänkte jag ut på tunnelbanan. Tar mitt bloggande på fullt allvar numera). Hade lite mer uttänkta fyndiga saker att kommentera men det har jag glömt bort nu. Hur som helst, filmen var bra och jag ångrar inte aaaalls att jag såg den!


Okej, den här videon var tråkig och dålig. Ska se om jag kan hitta en bättre...


Kommentarer
Postat av: Hanna såklart

tjoho vad tjusig blogg du har karolina och vad trevligt du skriver. ;D

2010-08-25 @ 22:25:36
URL: http://thune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0