hola senoritas!

os, es ys. Spanska är inte min bästa sida :)

Normlösa var kul, igår plockade vi jordgubbar på ett sånt där självplockningsställe! 35 liter ungefär, alla superfina och underbart goda. Det mesta ligger i frysen nu. MUMS :D
Vi kom hem igårkväll, sent och kl 9 ikväll åker vi till torpet igen. Mormor fyller 75 imorrn och jag har i uppgift att göra kladdkakor, 7 eller 8 stycken blir det! Vilket innebär myycket smet för mej. Ska faktiskt springa iväg och göra två eller tre stycker nu så gör jag resten imorrn. Måste packa för en vecka också... Micke kommer ej finnas där nästa vecka med internet och dator men ska iallafall få med mej mobilladdaren denna gång! Annars kommer det gå illa för min sociala sida.

Nu blev det för mycket text. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0