Huvudvärk

Trots allt vatten jag dricker och salta pinnar jag äter har jag ont i huvet. Stackars mej :(


1.Ta fram din mobil.
2.Bläddra igenom din inkorg.
3.Stanna när du räknat till tio och kolla på sms:et och det blir svaret på frågan.
4.Gör likadant på varje fråga.
1. Vad skulle du säga om dina föräldrar skulle skiljas?
Oki då hörs vi men vi kan väl bestämma över facebook istället, det blir så dyrt att smsa :-)) såna smileys gör min mamma, visst ser det ut som att de har dubbelhaka? <3

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Vet inte men i Dj är det 50 platser och på ja 90 ;)

3. Vad skulle vara det första du sa om en kompis blev påkörd av en buss?
Satans otur för mej. Men hoppas vi kan ses i framiden någon gång ändå.

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Internationell ekonomi? Jag trodde typ att det var värsta fjortislinjen och jag vet ingen som ska gå där...

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Ok :) Ha det så kul

6. Vad skulle du skrika om du vann en million kronor?
JAJA....... Men vafan fortfarande!!!

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Har vi skratta med h tävling?

8. Vad vill du höra mest av allt?
Määh dumo
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Okej men då får du komma in i efterhand

10. Din romantiska replik?
Hej hur e de har du fixat brännan nu? :D själv e ja svart... undrar om du e hemma elr åkt till torpet o vet du vilka som e hemma just nu.. hehe :) puss

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
--------- har ringt dej, klicka på numret för att ringa tillbaka. För information om ditt saldo och tjänster, besök Mitt3. MVH 3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0