Jag är egotrippad, ge mej komplimanger!

Skrev ett jättefint inlägg med massor av fina bilder från midsommarn på Torpet, dessvärre visade sej att alla bilder blev länkar och det var jobbigt. Så tyvärr! Ledsen :( Ni får lite bilder på undernbara mej istället!


Ja, så såg jag ut på balen i våras. Vi kör en till handuppräckning, alla som tycker detta är intressant räcker upp en hand! För att göra det bättre säger jag såhär: Klänningen är från Oasis och skorna från Vagabond.


Tar jag för många egobilder blir jag en aning dramatisk...


Jag tar mej en tänkare på tunnelbanan.

Nu räcker det för den här gången. Kom tillbaka nästa vecka samma tid och kanal, så får ni se mer av mej! ( Eller inte, förmodligen försvinner det här inlägget inom en snar framitid.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0