Jag bugar, bockar och

tackar min morbror för hans internet! även om det kan vara lite segt, (hjälper inte av att jag var tvungen att gå in för att ladda datorn) det funkar iallafall! Det gör mej glad :)
Vädret är underbart och poolen är kristallklar (okej, klorklar höhö :P). Negativt är att min mobil har kanske 5% av sitt batteri kvar och min laddare är hemma. Fan. Har kommit fram till att jag nog trots allt är allergisk, efter en allerigitablett imorse mår jag mycket bättre! Kliar inte alls i ögonen längre och inte alls lika snuvig. Dock tror jag att jag också är förkyld, för allt försvann inte :( Tough shit alltså.
Jag försöker också få kontakt med människor för att se vilka jag kan våldgästa denna sommar då jag inte har någonting planerat, det ser dock dystert ut. Ingen svarar ju! Jag är ej tålmodig.

Sa jag förresten hur underbart bra Eclipse var? Så mycket bättre än Twilight och New Moon. Okej, det sa jag säkert. Tillbaka ut i solen, kommer tillbaka sen för att skriva ännu mer intressanta saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0