Nu jävlar

är jag sur på min dator. Ingenting blir ju som jag vill! Fan. Ska nog gå och lägga mej, känner hur hela jag skriker efter att få läsa lite i Eclipse :) Carin kommer hem från USA om cirka en och en halv vecka, då ska jag till Varberg och farmor och se den igen med henne.

Imorgon kommer intagningsbeskeden till gymnasiet ut. Fan. Jag vill inte gå där jag kommer komma in. Helvete. Jobbigt. Hjälper inte att jag lyssnar på The Kooks --> jag=ännu deppigare eftersom jag missar dom. Peace & Love kan gå och ta sej! Mina älskade päron har vart irriterade hela kvällen för att jag har vart på så dåligt humör men det är helt och hållet deras eget fel. Jag får inte åka dit! Varför? Dom verkar tro att jag kommer knarka ihjäl mej och ha sex med varenda människa.

Att skriva om min vrede hjälpte inte, nu är jag bara ännu argare. Tror jag har PMS, ett par veckor efter (eller före, beror ju faktiskt helt på hur man ser på det).

JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA PISSHELVETES SKIT! Fan. Fuck. Freck.

Jag kan inte åka till Torpet imorrn eftersom jag vill ha internet (intagningsbeskedet). Ingen är hemma, jo kanske Sophie? Alla totaldissar mej. (Och med totaldissa menar jag bortresta).

Är nog bäst för alla om jag slutar skriva nu. Godnatt hörrni.

Ior hälsar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0