Sommar, sol, ingen DVD

Det är sant. Nu har jag racerpackat och vi ska nu åka ut till Torpet igen. Där finns iallafall pool, har inget skäl att vara kvar här. Har fått veta var jag kommer gå gymnasiet dom närmaste tre åren. Hoppas jag överlever, men det är inte säkert. Det har redan gått tre veckor på sommarlovet, och vad har jag gjort? i stort sett ingenting, lite deprimerande och snart är det slut :(

Om inte min älskade morbror Micke är på Torpet med sin underbara dator och hans internet blir det nog glest med inlägg, men eftersom jag skrev 6 st igår så duger väl det (hoppas jag). Jaa, varför säga hejdå när ändå ingen läser min underbara blogg?


Snygg, eller hur? -Jaa, fast  nääe.

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag läser den ju!

2010-07-02 @ 18:22:48
URL: http://thune.blogg.se/
Postat av: hanna

kmr du va där länge? :)

2010-07-02 @ 18:25:56
URL: http://thune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0