Telia, täääävling!

Tävlingen jag är med i och som jag ska länka finns här. Okej, jag ska också skriva Svar: 5000/mån och Motivering: Antagligen densamma som alla andras. Förra veckan såg jag i tidningen att en iPhone kostar 6000. UTAN abonemang! Det är riktigt mycket pengar, som jag inte har. Tyvärr. Att lägga det jag lyckas skrapa ihop på en, när jag borde köpa en billigare så jag har råd med en dator också (eftersom jag inte äger någon och det är riktigt irriterande i skolan), det känns lite onödigt. Men, för att smöra lite, iPhone är ju faktiskt det roligaste och bästa som finns på marknaden just nu (fiina ord) och att vinna en vore jättekul!
Utan särskilt mycket hopp om att vinna drar jag mej tillbaka till min Harry Potter bok (femte gången jag läser sjuan nu men den är fortfarande lika spännande! Såklart, man ska ju inte underskatta Harry Potter). Ciao!
Det är väl samma skäl som de flesta andra har. Jag menar, en iphone kostar 6000 kr (senast jag kollade). Och det är UTAN abonemang! Jag ska börja gymnasiet och behöver verkligen en mobil (min nuvarande från sony ericsson, som stänger av sej hela tiden, är inget att hänga i julgranen), men det är en dator att göra arbeten på också. När jag köper en dator finns inga pengar kvar att köpa en mobil för, om det ens räcker till datorn.
Oj, nu blev det smörigt. Antagligen finns det någon annan som är värre, och mitt är iallafall sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0