Mums.

Igårkväll hade jag inget att göra så jag somnade lite innan halv tio. Imorse vaknade jag utvilad klockan nio. Hjälp! Har aldrig vaknat så tidigt i hela mitt liv, känns det som. Iallafall hade jag tänkt mig värsta drömfrukosten, men sedan visade det sig att vi inte hade någon mat hemma. Så jag ställde mig meden  enormt kurrande mage och bakade scones! Vi hade dock lite snålt med ingredienser så istället för 3 dl mjölk eller filmjölk hade jag 1 dl mjölk  (allt som var fanns), 1 dl fil (allt som fanns) ½ dl naturell yoghurt och ½ dl vatten. Höhö. Busig jag är.

Har bestämt mig för att inte installera fotoprogrammen på den här datorn (imorgon ska jag köpa en ny, woho!) så det blir inga egentagna bilder från min sida, tyvärr. Men jag har tagit massor av bilder, även om ni inte får se dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0