Jag hade en megabra rubrik på tungan, men den sprang iväg

Inom loppet av två timmar åt jag förut:

En portion lasagne på Montis.



Halva Hannas focaccia på Montis.



Två kulor Ben&Jerrys ovanför plattan



En chokladboll (den smakade som delicatos. FYI)




Nu har jag bloggat om vad jag ätit under dagen. Någon som vill räkna kalorierna? För jag orkar inte och det vore ju bra om någon själ där ute tog sig an den sak som kallas min hälsa. Fast nu ska jag till Totte och frossa ännu mer. Så det känns lite onödigt. Men någon frivillig kan ju få jobbet som min kaloriräknare! Fast då vill jag helst välja arbetsdagarna...


Kommentarer
Postat av: Alexandra

ahh vad hungrig jag blev :p haha!

2010-09-27 @ 19:25:08
URL: http://alex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0