"Mannen som slutade röka"

Det är namnet på en svensk film från, typ, 70-talet. Awesome! Det är gamla hederliga Tage Danielsson (AKA Knorrhane) som gjort den.


När jag googlade på titeln kunde jag inte låta bli att se att den faktiskt är från 1972. Jag är bäst på att gissa årtal via kläderna!


Jag är fett utråkad. Borde släpa mej till bordet för att studera lite men varför skulle jag göra det? Det är ju tråkigt! Man ska bara göra roliga saker här i livet anser jag. Skit i det där idiotiska att "man måste ha tråkigt ibland för att uppskatta det roliga". Det är lika med x antal bajskorvar. Jag accepterar bara roliga saker! Som Spotify! Facebook! Bloggar som inte enbart skriver om te (jag gillar inte te)! BARNKALAS!!!

Okej, här skulle jag lägga in en bild som jag "fått" av min vän. Men det blir bara ett kryss. Så jag länkade till hennes inlägg istället.

Vårt kalas igår blev apbra. Alla kommer älska mej och Amlie i alla evigheter för att vi kom på och genomförde den där underbara idén. Så det så!

Här är en bild på Ruskprick och Knorrhane för er som inte kopplade det innan. Den är hemskt liten dock... Ser man inte får man helt enkelt hitta på själv i fantasin! Eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0