Mitt liv går sönder. Seriöst

Selena Gomez har en singel. Som fanns på startsidan på Spotify. Och nu ser jag att "Selena Gomez & The Scene" har en hel skiva på Spotify. Oops?

Den här videon visar jag för att det nog är den sämsta musikvideon jag någonsin sett. Och någonting med henne liknar Izzie i Grey's Anatomy.



Och den här videon... Hör ju inte alls ihop med låten? Hon är en spion. Eller något. Och hon sjunger nånting med "boooooy, I need you here with meeee. We caaan't go ooon this waay". Vadå, kan hon inte fortsätta vara en superspion om inte han också är det? Är dom före detta kompanjoner eller vad är grejen?


Personerna som koreograferat hennes videor måste ha en eller flera skruvar lösa. Och ursäkta att jag säger det, men hon kan ju inte sjunga!

Kommentarer
Postat av: sara :P

men hallå den första var ju faktiskt bra :D :D <3

2010-09-08 @ 21:29:56
Postat av: astriiid

hata seleeenaaaa!!!! :)

dock är första låten naturally ganska bra :/ men du har rätt HON KAN INTE SJUNGA!

2010-09-09 @ 16:16:09
URL: http://trettiosju.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0