Morning Sunshines!

Haha. Ni är mina solstrålar. Noooot!

Vill ni veta ett bra sätt att starta en alleles för tidig dag med? Meat Loaf!

Ja, jag vaknade i ottan imorse. Det vill säga klockan halv nio -.- Men jag var på tjejmiddag igår! Hade riktigt jävla trevligt. Men jag var riktigt jävla trött så gick hem ganska tidigt :P Och då vad det helt knäpptyst i huset så jag gick och inbillade mej att vi skulle få inbrott då när bara jag var hemma. Var tvungen att somna med musik för att det inte skulle vara helt tyst.... Ipodhörlurarna var ihoptrasslade lite överallt när jag vaknade imorse.

Snart kommer Amelie hit. Vi ska städa, baka tårtor och göra allt annat man måste göra innan ett kalas. Ciaaaao!


Kommentarer
Postat av: hannapanna

jag älskar den bilden!

2010-09-04 @ 11:41:35
URL: http://thune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0