"Oh Baby! Oh Baby!"

Angående rubriken. Han sjunger så i låten.
Nog den bästa eftertextlåten jag någonsin har hört! I hela mitt liv! Men sen så är det ju till de tre bästa filmerna också. Sen jag såg The Bourne Identity för första gången i mellanstadiet någon gång har jag varit enormt kär i Matt Damon. Det har alltså varit en lång kändiscrush. Men det lugnar ner sig ibland, men sen ser jag en eller flera av filmerna och jag är där igen. Oh. My. God. Jag älskar honom!




Noterade igår att han är sjukt lik Taylor Lautner. Men inte här. Det är någonting som är likt inte lika älskade Jacob Black. Eller snarare Taylor som är likt älskade Matt (se, vi använder förnamn till varandra! En bra bit på vägen vill jag säga). Matt Damon är bara, typ, oändligt mycket snyggare.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej! Nu är vinnaren av veckans blogg utsed! Ta en titt och se om det var du som vann!



xoxo-

2010-09-12 @ 22:27:24
URL: http://isabelleandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0