POLITIK FÖR HELVETE

Debatt i skolan idag, mellan ungdomsförbunden. Pretty interesting, yaa! Men det var bara jag och clara som applåderade åt dom rödgröna. Clara tyckte det var så jävla omoget att ingen visade dom någon respekt, och jag vill ju vara som Clara. Så jag härmar henne i allt hon gör - inklusive applåder. Men ärligt talat - miljöpartisten sa rätt bra saker, ändå får hon inga applåder? Medans det får kristdemokraten när påstår att deras parti är det bästa vad gäller homosexuella. Moderaten sa efter det "ja, nu håller jag inte riktigt med kristdemokraten här.." Och socialdemokraten svarade inte på någon fråga. När en tjej i publiken fråga något om skatter kom han in på hur han har bott i USA i några månader. Sucker.

Och imorgon är skolvalet. Skriver som min status på facebook: "

vi har val imorgon. funderar starkt på att rösta på typ miljöpartiet, bara för att det kommer vara den enda rödgröna rösten i hela skolan..

"

Jag tänker ju inte göra det. Men ändå.


Jag googlade på val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0