Jag vaknade för tidigt av en kurrande mage

And that's my story... Nej, men jag har haft det skojigt! Igårkväll fick jag äran att låna Anders moppe för att åka och köpa Ben&Jerrys. Jag har ju faktiskt körkort! Sen jag fick det har jag dock (förutom igår) åkt typ 500 meter. Men ändå. Och ingen ville bli skjutsade av mej! Förstår verkligen inte varför. Jag körde ju riktigt jäkla bra! Även om jag fick leda moppen i rondellerna för att jag tycker det är läskigt att svänga. Men whatever. Min kusin Oliver från Skåne är här idag så nu ska jag kolla upp Laserdome här i huvudstaden. Ciao!



Hade vart roligare om Anders haft en sån här fin moped.


Kommentarer
Postat av: Isabelle<3

Sv: Haha, karro! Visst var det galet! XD Sån där moppe vill jag haaa!!!

xoxo-

2010-08-28 @ 11:55:34
URL: http://isabelleandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0