Jag tror jag går och lägger mig under ett bord nu.mocch

Mår inte alls bra, skulle behöva lägga mig men jag måste verkligen plugga. Bajsveckor i skolan alltså.
Då är det bra att ha lite trevligare saker att tänka på! Typ, lyssna på Harry Potter soundtracket på Spotify och kolla på alla olika trailers om och om igen! På lördag ska jag se den igen :D
Ja, vi är så töntiga. Observera att vi gick på Röda Mattan (med stora bokstäver) som senare skulle användas under galapremiären. Men, lyssna på "Snape to Malfoy Mansion." Det är egentligen där boken börjar, men ej filmen.. Fast det är awesome ändå. Eller The Elder Wand. Okej, lyssna på allt!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

vi e såå coola karro! kan du skicka bilderna till moi? ^^

2010-11-19 @ 11:28:18
URL: http://isabelleandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0