Ett helt seriöst inlägg - ve och fasa!

På den senaste tiden har jag börjat läsa lite gamla böcker som jag har hittat här och var i huset. Såna jag fick runt mellanstadietiden. Både såna jag har läst innan och såna som bara legat och ruttnat. Det är intressant faktiskt..


Den här boken började jag på igår. Läste ut den förut idag. När jag låg i sängen igår innan jag skulle sova grät jag som fan, samma sak idag. Den är faktsikt bra! Även om den handlar om en tolvårig kille. Jag är ju alltså högt över honom när det gäller mognad. Höhö.


Oj, det var länge sen jag såg en så liten bild! och då har jag ändå förstorat den.. Den heter iallafall Vän Eller Fiende. Den är väl bra. Blev lite chockad när jag såg att den är från 1989..! Skriven på samma sätt som många andra vuxna författare skriver när det ska vara ur en tonårings perspektiv.

Ja. Det var väl dom. Nu ska jag plugga matematik A. Den ultimata sinnesron! Den ultimata glädjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0