Det blev kastanjepuré och getbajs till middag

Det var iallafall det min far sa när min lillebror frågade. Tyckte dock det smakade mer som thaimat. Ska fundera på den här saken ett tag, lovar att återkomma när jag figurerat ut vad som stämmer.

Till det så allvarliga, så seriösa dåraa! Jag tycker inte att min blogg är så rolig som den borde vara. Så jag tror jag ska sluta blogga. Jag ville bara meddela detta till alla miljontals läsare så att ni har lite tid att förbereda er på. Hoppas ni klarar er, själv ska jag baka lussebulla och/eller chokladkakor på lördag så.. Aj vill bi oukäjj, aj svär.
Så, bara för att jag fick lust att kolla igenom Photos of me på facebook, så ska alla som vill titta lite på mej kan få göra det. Så ni vet, det är okej.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0