I brist på kameraöverföringssladd

Hujedamej, det var ett långt ord det! Iallafall, eftersom jag inte kan ladda in några bilder så ska ni få se en bild jag gjorde på paint på den här datorn för ett eller två år sen, det är hela min familj som står modeller! Inklusive jag, såklart :) Sååå, håll i hattarna ordentligt nu för nu  kommer den!
Från vänster är det jag(eller mamma, inte riktigt säker), min lillebror, mamma(eller jag) och pappa. Visst är vi fina? Joo, nu när jag tänker efter hade jag lugg förra sommarn så tjejen i mitten är nog jag. Fast om det var två år sen hade nog mamma lugg då... Nej justdet, varelsen till vänster ser ut att ha vita ray-bans, det är mamma eftersom hon alltid har sån bränna. Dock har jag lyckats få henne att bättra sej rejält iår, syns ingenting! Riktigt stolt är jag :)
Nu säger torpet adjö, adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0