Nostalgi är en aning deprimerande


Jag kom hem nu, fast jag slutade kvart över elva. För vi hälsade på mörbyskolan! Minnen :) Haha, det kändes riktigt konstigt att gå i de korriderna igen. Samtidigt är det så naturligt, hade inte Jenny, Pauline och Victoria varit där skulle det lika gärna kunna ha vart halloween för ett år sen, när jag gick i nian. Dagen då vi hade SOprov första lektionen, efter att ha somnat 4 på natten eftersom jag, Hanna och Bea lockat varandras hår. När jag blev mobbad för att det då var ett år sen jag spelat trummor på sen - helt ur takt och sen bara spelat fortare och fortare (låten var Nothing At All. Den ska inte vara snabb).

Ikväll skulle faktiskt det gamla gänget (The White Cobras, som Gustav så fint döpte oss till) träffas. Problemet är att vi har ingen att vara hos, så vi får hitta på nåt annat. (Som jag hoppas är gratis).

Nu ska jag lyssna på deppmusik. Och deppa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0