Jag gör hemlig reklam för Junkyard.se (Fast nu är den nog inte så hemlig)

Gissa vad överlycklig jag blev när jag såg att det var rea på dessa Dr.Martens. från 1399 --> 420 kr!!!! Men sen såg jag att det bara finns i storlek 36 kvar... Ni med den storleken, skyndaa!!

Skor "DMC Original 1460" - Tech Black
Fast det är dock bara på dom skorna. Inte på dessa:

Skor "DMC Original 1460" - Cloud Rose

Skor "DMC Original 1460" - Black

Ryggsäck "Scribble" - Solid BlackRyggsäck "Scribble" - Virtual Pink

Ryggsäck "Soorts" - White

Ryggsäck "Shaun White Pack" - Bright White Diamond

Hörlurar "Checked Bongo" - Medium Blue

Skor "All Star Speciality Volume Hi" - Grey/Black/Plaid

Okej. Nu ska jag skriva min svenskanovell och slita mig från internet. Hur det kommer gå vet jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0